Załatwianie spraw

W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji. Można tutaj również pobrać wzory wniosków i formularzy.

Korespondencję można składać:

  • osobiście w Sekretariacie Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w godzinach: od poniedziałku do piątku 08.00 - 16.00
  • za pośrednictwem poczty na adres:

Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3
ul. Łukowska 25
04-133 Warszawa

  • drogą elektroniczną pod adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


O sposobie załatwiania sprawy Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 powiadamia zainteresowanych pisemnie w terminach określonych w Kodeksie Postępowania Administracyjnego.

→ Procedura przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Zespole do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3

 

Podkategorie